Seuran reissu Vaasan Boulderfesteille 1.-3.5.

Boulderointireissu Vaasan Boulderfesteille

Oulun kiipeilyseura tukee Boulderfesteille lähteviä autokuntia polttoainekuluissa ja antaa seuran pädit reissulle mukaan ilman erillistä korvausta. Pädit annetaan ensisijaisesti sellaisille autokunnille, joilla ei omia ole.
Valitettavasti suurelle porukalle ei onnistuttu järjestämään kimppamajoitusta, joten jokainen vastaa itse omasta majoittumisestaan.
Lisätietoja itse tapahtumasta saa osoitteista:

Autokyydit

Kyydit järjestetään kimppakyyteinä ja autollisille seura korvaa bensakulut kuittia vastaan + 3 senttiä/km. Autot lastataan täyteen, eli seura ei maksa yksittäisiä/kaksistaan ajavia kiipeilijöitä. Ilmoittautuessasi mainitse, mikäli sinulla on auto käytössäsi reissun ajaksi, tai jos olet varannut johonkin autoon jo paikan. Lopullinen jako autokuntiin tapahtuu vähän ennen reissua.

Reissun hinta jäsenille on 25€ ja muille 40€.
Jäsenyys tarkoittaa, että tämän vuoden jäsenmaksu on maksettu.
Reissu maksetaan seuran tilille:

• IBAN: FI62 8900 8710 6619 57
  • viite: 1326

Ilmoittautuminen

Juha Hyväriselle sähköpostilla: juhahyva <ättiä> gmail.com
Ilmoita ainakin nämä:

• Onko sinulla auto käytettävissä reissun ajaksi
  • jos auto, niin minkälainen (sedan/farmari/3-ovinen)
  • minkä ajan olet reissussa
  • oletko jo varannut paikan johonkin autoon

lisäksi voit ilmoittaa myös oletko kiinnostunut lainaamaan seuran pädejä.