Jääkiipeilypäivä 13.2.2016

Tervetuloa Oulun kiipeilyseuran järjestämään jääkiipeilypäivään lauantaina 13.2. klo 11:00-14:00! Katso tästä mainos!

Koe kiipeilyn arktinen muoto kiipeilyseuran 20-metrisellä jääkiipeilytornilla. Jääkiipeilyn perusvälineinä toimivat jäähakut ja kenkiin kiinnitettävät jääraudat. Et tarvitse aiempaa kiipeilykokemusta. Paikalla on ohjaajia jotka neuvovat kiipeilytekniikassa sekä huolehtivat siitä, että kokeilu on turvallista. Kaikki tarvittavat varusteet saat lainaan paikan päältä ja ne kuuluvat kokeilun hintaan.

Kokeilun hinta: 10€ per 1-2 nousua. Varaa mieluiten tasaraha!
Alaikäraja: 18 vuotta. 14–17-vuotiaat ovat tervetulleita huoltajan kirjallisella suostumuksella.

Lisäinfoa

Lisätietoa tapahtumasta saat sähköpostitse jaatorni ät oulunkiipeilyseura.fi, tai puhelimitse 044-0391948 / Paavo. Tornilla järjestetään jääkiipeilypäivän jälkeisinä viikonloppuina myös kaksi jääkiipeilyn peruskurssia.

Sijainti ja pysäköinti

Torni sijaitsee osoitteessa Alakyläntie 697, Haukipudas (n. 15 km Oulun keskustasta Auran majan ohi pohjoiseen), seuraa opasteita! Paikalla on lämmin koppi mutta ei wc-tiloja. Jätä autosi portin ulkopuolelle siten että et estä muuta liikennettä. Alakyläntien varressa on iso alue vapaana, ja lisäksi portin eteen voi jättää autoja tien varteen.

(karttalinkki)

kartta_jaakiipeilytorni