OKS-91:n sääntömääräinen syyskokous ja pikkujoulut ti 14.11.2017 klo 18:00

Tervetuloa Oulun kiipeilyseura -91 ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen Oulun kiipeilykeskuksen (Paakakatu 7) saunatiloihin tiistaina 14.11.2017 kello 18:00 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat alla olevan esityslistan mukaisesti. Kokouksen jälkeen ilta jatkuu OKS-91:n jokavuotisten pikkujoulujen merkeissä!

Syyskokouksen esityslista:
kokouksen avaus;

1. kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus;
  2. valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri ja kaksi pöytäkirjan tarkastajaa;
  3. valitaan hallituksen puheenjohtaja;
  4. valitaan hallituksen muut jäsenet;
  5. valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varamiehet;
  6. vahvistetaan tulevan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio;
  7. käsitellään muut esille tulevat asiat.

Kokouksen jälkeen voi siirtyä seuran vuorolle kiipeilemään tai vaikkapa suoraan saunomaan, paljuilemaan ja istumaan iltaa. Toivomme pikkujouluihin tulijoita osallistumaan myös kokoukseen. Syyskokouksessa valitaan ensi vuoden hallitus, joten kaikkia OKS-91:n toiminnasta kiinnostuneita rohkaistaan tulemaan kokoukseen ja seuran toimintaan mukaan. Kiipeilyseurassa on paljon uusia jäseniä, tämä on paras tilaisuus tutustua toisiin kiipeilijöihin!

Seura tarjoaa pikkujouluihin pientä purtavaa, ja sauna + palju ovat koko illan lämpimänä. Ottakaa omat pyyhkeet ja uikkarit mukaan!