Oulun kiipeilyseura -91 ry:n talvitiedote 2017-2018

Tässä tietoa loppuvuoden 2017 ja alkuvuoden 2018 toiminnasta.

Jäsenyys

Vuoden 2018 jäsenmaksu on 92 euroa sisältäen SKIL:n kiipeilyvakuutuksen ja Kiipeily-lehden. Tulevallekin vuodelle on vaihtoehtona tarjolla myös kevytjäsenyys 49 euroa, joka ei sisällä SKIL:n etuja eikä seuran kursseja. Jäsenmaksuohjeet ja kaikki jäsenyyden edut löydät seuran nettisivuilta, ja tämähän kannattaa hoitaa 31.12.2017 alta pois, jotta edut ovat heti voimassa. SKIL-vakuutuksen ehdot ovat samat kuin viime vuonna, ja tänä vuonna jäsenmaksun maksaneiden osalta vakuutus on voimassa tammikuun loppuun 2018 asti. Vakuutuksen osuus jäsenmaksusta on 37 euroa.

Kiipeilyvuorot ja jääkiipeilytorni

Kiipeilyvuorot jatkuvat vuonna 2017 samaan tapaan kuin tähänkin asti, eli seuralla on tiistaisin kello 19:45-21:45 jäsenille ilmainen vuoro Oulun kiipeilykeskuksella. Keskukselta tulee poistua viimeistään kello 22:00.

Jäätornilla on puuhasteltu koko syksy ja alkutalvi tulevia kisoja varten. Kun torni on kiipeilykunnossa, saavat jäsenet kiivetä siellä tänäkin talvena ilmaiseksi sunnuntaisin kello 11-17. Jäätornivuoroista ja tornilla kiipeilystä yleensäkin löytyy paljon lisää tietoa seuran nettisivuilta. Muina aikoina tornilla pääsee kiipeilemään 15€ kertakorvausta vastaan (myös ei-jäsenet), ja kausikortti maksaa 100€! Seuralta löytyy myös kattava valikoima jääkiipeilyvarusteita vuokrattavaksi, ja tornilla tullaan jälleen järjestämään suosittuja yleisöpäiviä.

FINICE2018 – Ice Climbing European Cup Finals

Tornilla järjestetään 24.-25.2.2018 jääkiipeilyn Euroopan cupin finaaliosakilpailu, sekä samassa yhteydessä jääkiipeilyn SM-kilpailut (www.finice2018.com, www.facebook.com/finice2018). Kisoihin tarvitaan talkoolaisia niin rakennusvaiheen viimeistelyyn, kuin varsinaisena kisapäivänäkin. Mikäli olet kiinnostunut auttamaan kisojen järjestelyissä, ilmoittauduthan talkoilemaan! Talkoista ja kisoista tiedotetaan mm. seuran Facebook-sivuilla ja sähköpostilistalla.

Kurssit, reissut ja kerhoillat

Loppiaisena järjestetään Korouomassa jääkiipeilyn peruskurssi sekä liidikurssi, ja samaan syssyyn vielä seuran kiipeilyreissu. Reissuista ja kursseista löydät lisää tietoa Facebookista ja seuran nettisivuilta. Kurssien ilmoittautumiset ovat auki, ja niihin on vielä muutama vapaa paikka. Kerhoiltojakin on taas tulossa, joten pysykää kuulolla!

Mukavia talvisia kiipeilyjä toivottaen,

OKS-91 ry:n hallitus / www.oulunkiipeilyseura.fi