OKS-91:n sääntömääräinen syyskokous ja pikkujoulut ke 13.11.2019 klo 18:00

Tervetuloa Oulun kiipeilyseura -91 ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen Oulun kiipeilykeskuksen (Paakakatu 7) saunatiloihin keskiviikkona 13.11.2019 kello 18:00 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat alla olevan esityslistan mukaisesti. Kokouksen jälkeen ilta jatkuu OKS-91:n jokavuotisten pikkujoulujen merkeissä!

Syyskokouksen esityslista:

1. kokouksen avaus;
  2. kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus;
  3. valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri ja kaksi pöytäkirjan tarkastajaa;
  4. valitaan hallituksen puheenjohtaja;
  5. valitaan hallituksen muut jäsenet;
  6. valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varamiehet;
  7. vahvistetaan tulevan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio;
  8. käsitellään muut esille tulevat asiat.

Kokouksen jälkeen ilta jatkuu saunalla, paljulla ja yleisellä pikkujoulujen viettämisellä. Toivomme pikkujouluihin tulijoita osallistumaan myös kokoukseen. Syyskokouksessa valitaan ensi vuoden hallitus, joten kaikkia OKS-91:n toiminnasta kiinnostuneita rohkaistaan tulemaan kokoukseen ja seuran toimintaan mukaan. Kiipeilyseurassa on paljon uusia jäseniä, tämä on paras tilaisuus tutustua toisiin kiipeilijöihin!

Seura tarjoaa pikkujouluihin pientä purtavaa, ja sauna + palju ovat koko illan lämpimänä. Ottakaa omat pyyhkeet ja uikkarit mukaan!