Sääntömääräinen OKS-91 Ry:n syyskokous ti 10.11.2020 klo 18:00

Tervetuloa Oulun kiipeilyseura 91 Ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen tiistaina 10.11.2020 kello 18:00 alkaen.

Kokous pidetään Oulun kiipeilykeskuksen (Paakakatu 7) saunatiloissa. COVID-19-tilanteen vuoksi syyskokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteyksin, 30.6.2021 asti voimassa olevan eduskunnan väliaikaislain mahdollistamana. Emme järjestä koronavirusrajoitusten vuoksi erillistä oheisohjelmaa tai tarjoilua. Kokoukseen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, ja valtakirjoja emme ota vastaan. Mikäli tulet paikalle, pyydämme sinua käyttämään maskia. Seuralla on myös maskeja, joita jaamme tarvittaessa paikan päällä.

Toivomme kokoukseen poikkeuksellisista olosuhteista huolimatta runsasta osanottoa, tulit paikalle sitten fyysisesti tai etänä. Tärkeimpinä asioina syys- eli vaalikokouksessa valitaan seuralle hallitus ja hallituksen puheenjohtaja tulevalle vuodelle sekä päätetään toimintasuunnitelmasta ja budjetista. Nykyinen puheenjohtaja on lisäksi ilmoittanut astuvansa sivuun tehtävästä kuluvan kauden lopuksi. Mikäli olet kiinnostunut seuran puheenjohtajan tehtävästä tai ylipäänsä hallituksen jäsenyydestä, voit ilmaista kiinnostuksesi jo etukäteen lähettämällä sähköpostia nykyiselle hallitukselle, hallitus@oulunkiipeilyseura.fi. Voit myös ilmoittaa halukkuutesi vastuutehtävistä vasta kokouksen aikanakin.

Kokouksen esityslista:

1. valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri ja kaksi pöytäkirjan tarkastajaa;
  2. valitaan hallituksen puheenjohtaja;
  3. valitaan hallituksen muut jäsenet;
  4. valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varamiehet;
  5. vahvistetaan tulevan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio;
  6. Käsitellään muut kokouskutsussa esitetyt asiat.

Linkki etäyhteyksiin: https://meet.google.com/wuo-wmyv-vow

Muutama huomio etäosallistumiseen liittyen:

1. Tarvitset Google-tilin liittyäksesi etäkokoukseen. Jos sinulla ei ole sellaista, voit luoda sen etukäteen kokousta varten. Liitythän kokoukseen oikealla nimelläsi, jotta pystymme luomaan ja tarkistamaan osallistujalistan ja käsittelemään mahdolliset äänestystilanteet oikein.
  2. Toivomme että käyt testaamassa etäyhteyden (ääni, kuva) etukäteen kokouslinkin kautta, jotta itse kokous saataisiin vedettyä läpi jouhevasti. Voit tehdä sen koska vaan. Lisäksi käynnistämme etäyhteydet jo kello 17.30, ja varaamme 30 minuuttia aikaa mahdollisten ongelmatilanteiden selvittämiseen. Liitythän kokoukseen ajoissa!
  3. Kokoukseen voi liittyä videokuvan ja äänen, tai pelkän äänen kanssa. Pidäthän mikrofonisi mykistyksellä aina silloin kun et puhu. Kokouksen puheenjohtaja jakaa puheenvuoroja yksitellen, ja pidämme huolen, että kaikki saavat puheenvuoronsa.

Mkäli sinulla on kysymyksiä, voit lähettää ne osoitteeseen hallitus@oulunkiipeilyseura.fi. Lähetämme lähempänä kokousta vielä uuden muistutuksen etäyhteyteen liittyvistä asioista ja kokouskäytännöistä, sekä kokousmateriaalin tutustuttavaksi etukäteen.

Ystävällisin terveisin,
OKS-91 ry:n hallitus