Suunnittelukilpailu

Olisiko sinusta juhlavuosipaidan painatuksen suunnittelijaksi? Oulun kiipeilyseura viettää tänä vuonna 30-vuotisjuhlavuottaan ja aikeissa olisi järjestää painatussuunnittelukilpailu juhlavuositeemalla. Tarkoituksena olisi siis kesän aikana saada myyntiin Oulun Kiipeilyseura 30v teemalla huppareita sekä muita tuotteita. Suunnittelukilpailuun voi osallistua kuka vaan, joten lähde rohkeasti mukaan omalla ideallasi tai suunnittele juhlavuosipainatus, vaikka yhdessä kavereidesi kanssa.

Kilpailuun osallistumisen vaiheet:

1. Suunnittele painatus tietokoneella
  2. Lähetä valmis painatus sähköpostiosoitteeseen paitakisa@oulunkiipeilyseura.fi tekijän nimen postiosoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen kera.

Osallistumalla kilpailuun hyväksyt samalla, että luovutat ehdotuksesi/ehdotuksiesi täyden käyttöoikeuden OKS-91:lle ja että OKS-91 voi käyttää lähettämääsi materiaalia ilman lisäkorvauksia haluamaansa tarkoitukseen.

Suunnittelussa voi käyttää apuna esimeriksi seuran uutta logoa tai luoda kokonaan uuden spesiaalin 30v teemalogon. Seuran logot löydät alla olevasta linkistä.

Jatkoimme kilpailuun osallistumisaikaa 30.6.2021 asti, jonka jälkeen valitaan painatuskisan voittaja.

Kilpailun voittajille on luvassa palkintoja kuten huppari itse suunnitteleman painatuksen kera sekä muuta mukavaa.