Lasten kesäleirit 2020

Viisi toiminnantäyteistä päivää tarjoavat haastetta ja jännitystä kaikille! Leiri on kaikille avoin, ja aiempaa kiipeilykokemusta ei tarvitse olla!

Uusille kiipeilijöille leiri on hauska ja helppo tapa tutustua sisäkiipeilyyn, aiemmin jo kiipeilleille leiri taas antaa hyvät mahdollisuudet kehittää kiipeilytaitoja.

Ammattitaitoiset kiipeilyohjaajat opettavat lapsille kiipeilyn perusteita sekä edistyneempiä kiipeilytaitoja (jalka- ja käsitekniikat, reitinluku, jne.). Leirillä kiivetään sekä boulder- että köysiseinillä, ja kiipeilyn lisäksi harrastetaan ulkoilma-aktiviteetteja sekä pelejä ja leikkejä.

Otamme vallitsevan koronavirustilanteen ja hallituksen määrittämät rajoitukset huomioon toiminnassamme leirien aikana, ja pyydämme osallistujien noudattavan annettuja ohjeistuksia.

Leirit ovat myös hyvä tilaisuus harjoitella englannin kielen taitoja, sillä opetus tapahtuu sekä suomeksi että englanniksi!

Lyhyesti:

• Kesäleirit järjestetään 2012 – 2004 syntyneille lapsille
  • Viiden päivän leiriviikot ovat 1.6-5.6.2020, 8.6.-12.6.2020 ja tänä vuonna myös neljän päivän leiri 15.6-18.6.2020.
  • Näiden lisäksi järjestetään vielä elokuun leiri 3.-7.8.
  • Leiripäivät alkavat klo 9:00 ja loppuvat kello 14:00
  • Leirin hinta on 120€ per lapsi ja neljän päivän leiri 100
  • Kesäleirit pidetään Oulun kiipeilykeskuksella (Paakakatu 7, 90520 Oulu)
  • Elokuun leirille otetaan 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta

Hintaan sisältyy:

• Ohjaus
  • Välipalat
  • Kiipeilyvarusteet
  • Oulun kiipeilykeskuksen sisäänpääsy

Huomaathan, että leirin hintaan ei sisälly erikseen kiipeilyvakuutusta. Mikäli lapsesi on Oulun kiipeilyseuran jäsen, on hänellä automaattisesti voimassa Suomen kiipeilyliiton kiipeilyvakuutus. Kiipeilyseuran jäsenyys ei kuitenkaan ole vaatimus leirille osallistumiseen.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen elokuun leirille tapahtuu alla olevasta linkistä ja täyttämällä tarvittavat tiedot. Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (verkkomaksu tai lasku sähköpostiin):

Leiri 4 (3.8.-7.8.2020):

Perumiset puolin ja toisin

HUOM! Koronavirustilanteen takia leirille ei missään nimessä saa osallistua kipeänä. Jos peruutat osallistumisesi sairastapauksen vuoksi viimeistään leiriä edeltävän viikon perjantaina, osallistumismaksusi palautetaan. Jos joudut perumaan leirin tuon ajankohdan jälkeen sairastumisen takia, leirimaksusta hyvitetään käymättä jääneet päivät, kuitenkin niin, että vähintään yhdestä leiripäivästä tulee lasku. Leirin peruuntuessa kokonaan hyvitämme osallistumismaksun.

Kysymyksiä?

Lähetä postia osoitteeseen kesaleiri@oulunkiipeilyseura.fi.

Tervetuloa!