Meille töihin

Etsimme työntekijää, oletko sinä uusi seuratoiminnan ohjaajamme?

Oulun Kiipeilyseura -91 ry:n tavoitteena on edistää kiipeilyä kaikissa muodoissaan. Se on yksi Suomen suurimmista ja aktiivisimmista kiipeilyseuroista. Oulun Kiipeilyseura on useana vuonna mm. järjestänyt jääkiipeilyn Euroopan Cup -finaalin ja sillä on erittäin aktiivinen ote nuorisotoiminnan kehittämiseen.

Seuratoiminnanohjaajan toimenkuva sisältää monipuolisesti lasten ja nuorten ohjaamistehtävien lisäksi jäsenhankinta-, hallinto-, kouluttamis- ja kehittämistehtäviä, sekä erilaisten tapahtumien järjestämistä. Pääpaino on kuitenkin lasten ja nuorten ohjaamisessa, näiden kanssa toimivien muiden ohjaajien tukemisessa ja nuorten aktivoinnissa seuratoimintaan.

Palkattu henkilö toimii vapaaehtoistyöntekijöiden ja myöhemmin hankkeen aikana osa-aikaisesti palkattavien työntekijöiden lähiesimiehenä. Tehtävä on määräaikainen, jonka pituus on 1+1 vuotta ja aloitus 15.9.2021. Tavoitteena on kuitenkin se, että seuratoiminnanohjaajan tehtävä voitaisiin opetusministeriön rahoittaman projektin jälkeen, seuran talouden niin salliessa, vakinaistaa. Tehtävä on kokopäiväinen. Ohjaamistehtävät tapahtuvat pääosin arki-iltapäivinä ja -iltoina, mutta tehtävä voi edellyttää ajoittain työtä muina aikoina, myös viikonloppuisin.

Tehtävän vaatimukset ovat:

• Kyky tuottaa laadukasta junioritoimintaa. Kuten organisoida useiden ohjaajien ja ryhmien toimintaa, suunnitella kursseja ja toimia ohjaajien lähiesimiehenä.

• Hyvät vuorovaikutustaidot, avulias ja yhteistyökykyinen asenne, sekä itsenäinen ja oma-aloitteinen työskentelytapa.

• Kattava kiipeilyn lajintuntemus

• Vähintään köysitoiminnanohjaajan pätevyys tai valmius hankkia se heti työsuhteen alussa.

Lisäksi hakijalle katsotaan eduksi:

• Hyvät tietotekniset taidot, mm. Office-ohjelmien ja kuvankäsittelyohjelmien käyttäminen, sekä erilaisten sosiaalisen median palveluiden hyödyntämistaito.

• Kiipeilyohjaajan pätevyys, tai halu kouluttautua kiipeilyohjaajaksi.

• Kokemus lasten ja nuorten kanssa toimimisesta, sekä nuorten ryhmien ohjaamisesta.

• Kokemus järjestötoiminnasta, rahoitushakemuksista ja toiminnan organisoimisesta.

• Esimiestyöskentelykokemus.

• Valmennustoiminnan tuntemus ja kiipeilyvalmennustausta.

• Kokemus erilaisten tapahtumien organisoimisesta.

•Kielitaito, etenkin englannin kielen osaaminen.

Tarjoamme näköalapaikan kiipeilyn maailmaan ja mahdollisuuden olla henkilökohtaisesti viemässä kehittyvän seuran toimintaa uudelle tasolle. Tehtävä tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet vaikuttaa positiivisesti hyvin konkreettisella tavalla nuorten elämään. Lisäksi tehtävä tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet kasvaa seuratoiminnan johtotehtävissä terävimpään kärkeen.

Voit hakea tehtävää lähettämällä CV:n suosittelijoineen, sekä vapaamuotoisen hakemuksen (enintään 2 sivua) 15.8.2021 mennessä seuran hallituksen puheenjohtajalle osoitteeseen juho@butterfly.vc. Vastaamme myös mielellämme, mikäli sinulla on kysyttävää tehtävästä