Nuorten ryhmä 2020

Kiipeilyä kaikille nuorille

16-19-vuotiaiden nuorten ryhmän toiminta alkaa syyskuun toisella viikolla ja jatkuu syyskauden ajan joulukuuhun asti. Ryhmän tarkoituksena on muodostaa kiipeilyn parissa kokoontuva hyvä porukka, ja edistää ryhmän jäsenten kiipeilyä kunkin omalla tasolla ja kiinnostuksen mukaan.

Ryhmä kokoontuu kerran viikossa keskiviikkoisin klo 18.30-20.30 Oulun Kiipeilykeskuksella, tai muulla yhdessä sovitulla kiipeilykohteella.

Aiempi kiipeilykokemus ei ole tarpeen, mutta kiinnostus lajiin on! Nuorten ryhmän kautta pääset mukaan esimerkiksi kiipeilyn peruskurssille oppimaan köysikiipeilyn perusteet. Ryhmä sopii myös pidempään kiivenneille. Ryhmä suunnittelee itse ohjelmansa, ohjaajan ollessa järjestelytukena. Kiinnostaako esimerki jääkiipeily, lihastreenit boulderia varten, liidikurssin käyminen, kalliot ja vuoret vai oletko tyytyväinen kunhan saat vain hyvän porukan (kiipeily)kavereita?

Ryhmän toiminta saa syyskaudella tukea Pohjois-Pohjanmaan Liikunta ja Urheilu Ry:n NOVA2-hankkeesta, minkä ansiosta se on ilmainen ryhmäläisille. Oulun kiipeilyseuran jäsenyys on edellytys ryhmään osallistumiselle, nuorisojäsenyys maksaa 72 euroa ja sisältää paljon kiipeilyetuja, esimerkiksi vakuutuksen sekä seuran viikottaiset omatoimiset kiipeilyvuorot.

Jos haluat mukaan – tule ensin yhdelle tai molemmille tutustumiskerroille kuulemaan ja tapaamaan porukkaa. Tutustumiskerrat eivät sido mihinkään ja niiden aikana sinun ei tarvitse vielä olla seuran jäsen.

Tutustumiskerta 1 järjestetään Oulun kiipeilykeskuksella 2.9.2020 klo 18.30 ja tutustumiskerta 2 Oulun kiipeilykeskuksella 9.9.2020 klo 18.30.

Ilmoittaudu mukaan tutustumiskerralle 1 (2.9.2020)

Ilmoittaudu mukaan tutustumiskerralle 2 (9.9.2020)

Ilmoittaudu mukaan ryhmään! (eka kokoontuminen 16.9.2020)

Kokeiluprojekti on saanut rahoitusta ESR-osarahoitteisen NOVA2-hankkeen ideakilpailusta.