OKS-91:n jäsenille etuja Oulun Kiipeilykeskuksesta!

Oulun kiipeilyseura -91 ry ja Oulun Kiipeilykeskus ovat sopineet yhteistyöstä, josta seuraa monia etuja seuran jäsenistölle. OKS-91:n jäsenille on tarjolla oma kiipeilyvuoro Oulun Kiipeilykeskuksessa sekä alennus keskuksen vuosijäsenyydestä.

okk-mainos

OKS-91:n jäsenille tarkoitettu ilmainen vuoro kiipeilykeskuksessa alkaa tiistaina 12.11.2013 Vuoro on joka tiistai kello 20–22. Kiipeilykeskuksen kassalta löytyy OKS-91:n jäsenlista, johon käynnit merkataan. Uudet jäsenet pääsevät vuorolle jäsenmaksukuittia näyttämällä.

Maanantaista 4.11.2013 alkaen OKS-91:n jäsenet saavat alennuksen kiipeilykeskuksen vuosijäsenyydestä. Alennus on seuran jäsenmaksun suuruinen, joka on tällä hetkellä 71 euroa. Jos vuosijäsenyyden maksaa useammassa erässä, alennus otetaan huomioon vain ensimmäisessä maksuerässä. Kuukausittain maksettavasta jäsenyydestä saa siis enintään 60 euron alennuksen.

Alennushintaisen vuosijäsenyyden voi ostaa kiipeilykeskuksen kassalta tai verkkokaupasta alennuskoodilla OKS-91. Alennus ei koske kertakäyntejä tai 10-kerran kortteja. Kiipeilyseuran jäsenyys tarkistetaan kassalla jäsenlistasta tai jäsenmaksukuittia näyttämällä.

Muistathan että OKS-91:n jäsenenä saat myös paljon muita etuja!