Talvitiedote 2016-2017

Tiedote löytyy pdf-muodossa täältä: Talvitiedote 2016-2017 (.pdf)

oks-logo-va%c2%a4rillinenOulun kiipeilyseura -91 ry:n talvitiedote 2016-2017

Tässä tietoa loppuvuoden 2016 ja alkuvuoden 2017 toiminnasta.

Jäsenyys

Vuoden 2017 jäsenmaksu on 92 euroa sisältäen SKIL:n kiipeilyvakuutuksen ja Kiipeily-lehden. Tulevallekin vuodelle on vaihtoehtona tarjolla myös kevytjäsenyys 49 euroa, joka ei sisällä SKIL:n etuja eikä seuran kursseja.  Jäsenmaksuohjeet ja kaikki jäsenyyden edut löydät seuran nettisivuilta, ja tämähän kannattaa hoitaa heti 1.1.2017 alta pois, jotta edut ja mahdollinen vakuutus ovat voimassa. SKIL-vakuutuksen ehdot pysyvät muuten samana, mutta vakuutukseen tulee 200€ omavastuu (vakuutuksen osuus jäsenmaksusta on 37 euroa).

Kiipeilyvuorot ja jääkiipeilytorni

Kiipeilyvuorot jatkuvat vuonna 2017 samaan tapaan kuin tähänkin asti, eli seuralla on tiistaisin kello 19:45-21:45 jäsenille ilmainen vuoro Oulun kiipeilykeskuksella. Viime talvena kokeiltiin ensimmäistä kertaa jäsenvuoroa myös jääkiipeilytornilla. Tornin jäädytys on täydessä vauhdissa, ja kun torni on kiipeilykunnossa, saavat jäsenet kiivetä siellä tänäkin talvena ilmaiseksi sunnuntaisin kello 11-17. Jäätornivuoroista ja tornilla kiipeilystä yleensäkin löytyy paljon lisää tietoa seuran nettisivuilta. Muina aikoina tornilla pääsee kiipeilemään 15€ kertakorvausta vastaan (myös ei-jäsenet), ja kausikortti maksaa 100€!

Seuralta löytyy myös kattava valikoima jääkiipeilyvarusteita vuokrattavaksi, ja tornilla tullaan jälleen järjestämään suosittuja yleisöpäiviä.

Jääkiipeilyn SM-kilpailut

finice_logo_1Tornilla järjestetään 25.2.2017 jääkiipeilyn viralliset SM-kilpailut (www.finice2017.com, www.facebook.com/finice2017). Kisoihin tarvitaan talkoolaisia niin rakennusvaiheessa kuin varsinaisena kisapäivänäkin. Mikäli olet kiinnostunut olemaan osa oululaista kiipeilyhistoriaa, ilmoittauduthan talkoilemaan! Talkoista ja kisoista tiedotetaan mm. seuran Facebook-sivuilla ja sähköpostilistalla.

Junioritoiminta

Kevättalven junnuryhmät aloittavat toimintansa heti tammikuussa! OKS-91:n junioritoiminta on tarkoitettu noin 7-13-vuotiaille kiipeilijöille. Uusille kiinnostuneille tutustumisvuoro järjestetään Puolivälinkankaan nuorisotalolla torstaina 12.1.2017 klo 17.30, vanhatkin junnut ovat tietysti tälle vuorolle tervetulleita. Junnujen kevään kausimaksu on 90€ sisältäen OKS-jäsenyyden vakuutuksineen. Junnutoiminnasta ja tutustumisvuoroista tiedotetaan lähempänä lisää, ja lisätietoa saa myös sähköpostitse nuoriso@oulunkiipeilyseura.fi-osoitteesta. Tervetuloa kokeilemaan lajia tutustumiskerroille, ne eivät sido vielä mihinkään eli rohkeasti mukaan!

Kurssit, reissut ja kerhoillat

Talvella järjestetään pari jääkiipeilyreissua Korouomaan, ensimmäinen niistä on loppiaisena, 5.-8.1.2017, ja toinen alustavasti 10.-12.3.2017. Loppaisena on Korouomassa samalla myös jääkiipeilyn peruskurssi. Pelastuskurssi järjestetään OKK:lla 14.1.2017. Kurssien ilmoittautumiset ovat jo auki ja kaikki tapahtumat löytyvät mm. Facebookista. Myös kerhoiltoja tullaan pitämään vanhaan malliin!

Mukavia talvikiikkuja toivotellen,

OKS-91 ry:n hallitus / www.oulunkiipeilyseura.fi