Ajankohtaista kiipeilyvuoroista

Tässä tietoa muutoksista kiipeilyvuorojen suhteen sekä muistutusta vielä tulevasta vuosikokouksesta!

OKK:n kiipeilyvuoro

Marraskuusta alkaen seuran kiipeilyvuoro Kiipeilykeskuksella on maksullinen. Vuoro maksaa jäseniltä 2 euroa / kerta. Ensimmäinen maksullinen vuoro on tiistaina 4. marraskuuta ja maksu suoritetaan OKK:n kassalle.

OKK:n jäsenedut

Marraskuusta eteenpäin OKS:n jäsenet saavat Kiipeilykeskuksen 10 kerran kortista ja vuosimaksusta 10 prosentin alennuksen.

Vuosikokous ja pikkujoulut

Seuran vuosikokous ja pikkujoulut ovat torstaina 30.10. klo 18 alkaen Kiipeilykeskuksella. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita kokoustamaan ja viettämään iltaa saunomisen ja pienen naposteltavan parissa!

Puokkarilla ei vuoroa 30.10.

Puokkarin vuoro on peruttu torstaina vuosikokouksen vuoksi.

OKS:n ohjaaja Kiipeilykeskuksella

OKS:n ohjaaja on 6. marraskuuta alkaen Kiipeilykeskuksella joka torstai klo 18 – 20. Ohjaajaa voi pyytää vaikkapa varmistamaan ja hän myös opastaa tarvittaessa. Jos olet vailla kiipeilykaveria tai vasta kiipeilyn aloittanut, tervetuloa mukaan! Kiipeily maksaa OKK:n hinnaston mukaisesti, mutta ohjaajaa voi nykiä hihasta veloituksetta eikä sinun tarvitse olla seuran jäsen.