Jäsenille OKK:n varmistuskortti 4€ hintaan (norm. 13€) OKS-vuoroilla 21.1. ja 28.1.

Oulun kiipeilykeskuksessa on otettu käyttöön Suomen kiipeilykeskusten yhteinen varmistuskorttijärjestelmä, jonka avulla keskuksissa kiipeilevä voi todistaa olevansa varmistustaitoinen. OKK:lla tullaan jatkossa vaatimaan kaikilta kiipeilijöitä varmistavilta köysikiipeilijöiltä joko ylä- tai alaköysikortti. Edistyneempien kiipeilijöiden kannattaa suorittaa suoraan alaköysikortti, jolloin yläköysikorttia ei tarvita erikseen.

Uutena jäsenetuna OKS-91 sponsoroi jäsenilleen YHDEN varmistuskortin hinnasta 4€ (normaalihinta 13€, jäsenhinta siis 9€). Lisäksi OKS-91:n kiipeilyvuoroilla tiistaina 21.1. ja 28.1. klo 20-22 järjestetään varmistuskokeita ja näillä vuoroilla jäsenet saavat kortin vieläkin edullisempaan 4€ hintaan.

Saadaksesi alennuksen, nimesi tulee löytyä OKK:lle toimitetusta OKS-91:n jäsenlistasta. Mikäli siis haluat suorittaa varmistuskortin 4€ hintaan, täytyy jäsenmaksun olla maksettuna 21.1. tai 28.1. mennessä. Jos olet maksanut jäsenmaksun hiljattain, ota mukaan maksukuitti.

Jos et ehdi kummallekaan seuran vuorolle, OKK tulee järjestämään lähiaikoina kaikille avoimia näyttöiltoja jolloin kortin saa normaalihintaa edullisemmin. Myös tällöin OKS-91 tarjoaa kortin hinnasta 4€ alennuksen jäsenilleen. OKK tiedottaa näistä näyttöilloista omilla tiedotuskanavillaan.

Tarvittaessa lisäinfoa antaa esim. hallitus<ät>oulunkiipeilyseura.fi!

Briefly in English: OKS-members get 4€ discount from the belaying card required in Oulun kiipeilykeskus. Normal price for card is 13€. On Tue 21.1. and Tue 28.1. (20.00-22.00), OKS-members will get the card for 4€!