Junnuryhmiin ilmoittautuminen, syksy 2018

Tervetuloa iloiseen junnuporukkaan syksylle 2018!

Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevalla lomakkeella, tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. Huomaathan että sinun tulee lisäksi lukea ja hyväksyä sekä Oulun kiipeilyseuran junnuryhmien lupalappu, että Oulun kiipeilykeskuksen käyttösäännöt, jotta voit lähettää täytetyn lomakkeen! Junnun osalta voit antaa halutessasi myös esimerkiksi sähköpostiosoitteen.

Huomioithan, että otamme aluksi vastaan kevään ryhmissä olleiden, syksyllä jatkavien junnujen ilmoittautumiset. Lähtökohtaisesti ryhmät pysyvät samoina, joten pidä huoli että ilmoittaudut samaan ryhmään kuin keväälläkin!

Kun jatkavat junnut ovat ilmoittautuneet, otamme vastaan myös uusien ryhmäläisten ilmoittautumisia. Tästä tiedotamme erikseen mailitse ja Facebookissa, ja lisäksi tällä sivulla.

Tietojen lähettämisen jälkeen muista maksaa junnuvalmennusmaksu (eräpäivä 15.08.2018), maksuohjeet saat lomakkeen lähettämisen jälkeen, ja ne lähetetään lähempänä syksyä vuodenvaihdetta myös mailitse.

Lisätietoja ja apua saat sähköpostilla, nuoriso@oulunkiipeilyseura.fi.