OKK:n edut

Oulun Kiipeilykeskus

Seuran kiipeilyvuoro

Seuran kiipeilyvuoro on tarkoitettu ainoastaan OKS-91:n jäsenille ja se maksaa 5 €! Vuorolle tultaessa sinun tulee todistaa olevasi OKS-91:n jäsen Suomisportista löytyvällä jäsenkortilla (helpoiten löytyy sovelluksessa) tai näyttämällä kassalla jäsenmaksukuittia.

Kiipeily Oulun Kiipeilykeskuksessa tapahtuu omilla välineillä, mutta Oulun Kiipeilykeskuksen kautta on tarvittaessa mahdollista vuokrata kenkiä ja valjaita.

Alennukset Oulun Kiipeilykeskuksella seuran jäsenille:

Oulun kiipeilyseura -91:n jäsenenä olet oikeutettu seuraaviin alennuksiin Oulun Kiipeilykeskuksella:

• 10% alennus aikuisten vuosijäsenyydestä
  • 10% alennus aikuisten kuukausikortista
  • 10% alennus aikuisten 10-kerran kortista
  • 10% alennus kengistä ja valjaista junnuryhmässä kiipeileville

Alennushintaisen tuotteen voit ostaa kiipeilykeskuksen kassalta. Kertakäynneistä ei ole seura-alennuksia. Kiipeilyseuran jäsenyys tarkistetaan jäsenkorttia näyttämällä (löytyy suomisportista)

Lisätietoa Oulun Kiipeilykeskuksesta (tarkka sijainti, ikävaatimukset, jne.) löydät Oulun kiipeilykeskuksen omilta nettisivuilta.