Oulun kiipeilyseura -91:n kesätiedote 2014

Kalliokausi on jo avattu, mutta ennen kuin suuntaatte ulkokiipeilyn riemujen pariin, tässä vielä tietoa seuran tulevasta toiminnasta. Osa kiipeilyvuoroista jää tauolle kesäksi, mutta toimettomaksi ei tarvitse jäädä: luvassa on kursseja ja reissuja!

Jäsenkysely

Kulunut vuosi on ollut hieno oululaiselle kiipeilylle, onhan kaupunkiimme viimein saatu korkeatasoinen kiipeilykeskus. Samalla myös kiipeilyseuran rooli on muuttunut. Seura haluaa kehittää toimintaansa, jotta se palvelisi jäseniään parhaalla mahdollisella tavalla. Toivomme, että ehtisit vastata jäsenkyselyymme osoitteessa www.oulunkiipeilyseura.fi/kysely. Vastaajat voivat osallistua myös arvontaan, jossa palkintona on 20 euron kiipeilyaiheinen lahjakortti.

Kiipeilyvuorot

Virpiniemen ja Puolivälinkankaan kiipeilyvuorot jäivät kesätauolle toukokuun lopussa. Kiipeilykeskuksella tiistain vuoro jatkuu koko kesän, mutta se aikaistuu puolella tunnilla. Vuoro on siis kesän ajan klo 19.30-21.30.

Syksyn vuoroista tiedotetaan tarkemmin lähempänä. Virpparin ja Puokkarin käyttöaste on ollut vähäinen keväällä, joten kaikki nykyiset vuorot eivät tule jatkumaan syksyllä. Jäsenkyselyssä voit ilmaista myös toiveesi kiipeilyvuorojen suhteen!

Kurssit

Seura järjestää kesällä kalliokiipeilyn peruskurssin 6.-8.6. ja jatkokurssin 13.-15.6. Ilmoittautumisen ja lisätiedot kursseista löydät osoitteesta http://oulunkiipeilys.wpengine.com/?page_id=129.
Seuran sivuilta löydät tietoa myös muista kursseista. Kurssikohtaisilla sivuilla voit lisäksi ilmoittautua tiedotuslistalle, jonka kautta saat tietoa tulevista kursseista. Mitä enemmän kiinnostuneita listalla on, sitä todennäköisemmin kurssi myös järjestetään!

Reissut

Jos juhannussuunnitelmat ovat vielä hakusessa, liity iloisten oksilaisten seuraan perinteiselle Dödlarsbergetin juhannusreissulle! Kallioon voi ottaa tuntumaa myös 13.-15.6. seuran sporttireissulla, joka sekin suuntautuu länsirajan tuolle puolen, Falkbergetille ja Bodeniin.
Kesän reissuista tiedotetaan seuran verkkosivuilla ja Facebook-ryhmässä. Reissut ovat edullinen ja hyvä tapa tutustua lähiseutujen kiipeilymahdollisuuksiin sekä kanssakiipeilijöihin. Seura osallistuu reissujen bensakuluihin!

Välinevuokraus

Seuralta löytyy vuokrattavia välineitä aina boulderista trädiin. Jäsenet voivat vuokrata esimerkiksi pädejä edullisesti: 5 euroa/vrk tai 10 euroa/viikko! Varustevalikoimaan voit tutustua täällä: http://oulunkiipeilys.wpengine.com/?page_id=137.

Aurinkoista kesää toivotellen,
Tiedotusvastaava Heidi ja OKS-91 ry:n hallitus