Oulun kiipeilyseura -91:n talvitiedote 2016

Tervepä terve kaikki kiipeilijät! Tässä seuraa vuoden ensimmäinen tiedote, jossa tietoa seuran tämän talven ja kevään toiminnasta.

Jäsenyys

Vuoden 2016 jäsenmaksu on 85 euroa sisältäen SKIL:n kiipeilyvakuutuksen ja Kiipeily-lehden. Vakuutus on aika lailla aikaisempia vuosia parempi, mutta myös hieman kalliimpi, joten tälle vuodelle on vaihtoehtona tarjolla myös kevytjäsenyys 45€, joka ei sisällä SKIL:n etuja eikä seuran kursseja. Jäsenmaksuohjeet ja kaikki jäsenyyden edut löydät seuran nettisivuilta, ja tämähän kannattaa hoitaa heti alta pois, jotta edut ja mahdollinen vakuutus ovat heti voimassa.

Kiipeilyvuorot ja jäätorni

Puokkarin vuorot jäivät tämän vuoden alusta historiaan. Seuralla on nyt tiistaisin kello 20-22 jäsenille ilmainen vuoro Oulun kiipeilykeskuksella, ja lisäksi jäätorni on nyt käytössä ja siellä on joka sunnuntai jäsenille ilmainen kiipeilyvuoro! Jäätornivuorosta ja tornilla kiipeilystä yleensäkin paljon lisää seuran nettisivuilla. Tornille pääsee kiipeämään myös seuran vuoron ulkopuolella 15€ kertamaksua vastaan (myös ei-jäsenet!). Seuralta löytyy tarvittaessa myös kattava valikoima jääkiipeilyvarusteita vuokrattavaksi.

Junioritoiminta

Junnutoiminta on tarkoitettu 7-12-vuotiaille kiipeilijöille ja jatkuu tänäkin keväänä. Uusille kiinnostuneille tutustumisvuorot järjestetään Puokkarilla torstaina 21.1. kello 17-18.30 ja torstaina 28.1. kello 17.30-19. Tästä eteenpäin vuorot ovat joka torstai kello 17.30-19. Myös ”vanhojen” junnujen vuorot alkavat torstaina 21.1. kello 17:00. Junnujen kausimaksu keväälle on 80€ sisältäen OKS-jäsenyyden. Lisätietoja ja alustavat ilmoittautumiset: nuoriso.oulunkiipeilyseura gmail.com. Tervetuloa kokeilemaan lajia tutustumiskerroille, ne eivät sido vielä mihinkään eli rohkeasti mukaan!

Kannatuspaidat

Muistaako joku vielä näitä? Erinäisten mutkien kautta kannatuspaitatilaus viimein lähestyy, ja testipaidat ovat pian matkalla Ouluun. Seuraa siis tiedottelua niin pääset tilaamaan taatusti hienon OKS-kiipeilypaidan, hintakaan ei tule varmasti muodostumaan esteeksi.

Kurssit, reissut ja kerhoillat

Talvella järjestetään jääkiipeilyn peruskursseja joko jäätornilla tai Korouomassa, näistä tulee lisäinfoa seuran nettisivuille ja Facebookiin kun ajankohdat varmistuvat. Perinteisesti seura on järjestänyt kevättalvella myös ainakin pari jääkiipeilyreissua Korouomaan, joten näiden osalta kannattaa pitää silmät ja korvat auki. Hyväksi havaittuja kerhoiltojakin tullaan jatkamaan 1-2 kertaa kuukaudessa -meiningillä, niissä tiedossa mm. ilmaista kiipeilyä OKK:lla ja kaikenlaisia informaatiopläjäyksiä.

Kylmää kiveä

Kylmää kiveä – Suomikiipeilyn tarina on dokumenttielokuva elämäntapalajista, jolla on pitkät juuret ja joka on vasta viime vuosina noussut suuren yleisön tietoisuuteen. Elokuvan ainoa esitys Oulussa on torstaina 21.1. Elokuvateatteri Starissa. Lippuja on saatavissa rajoitettu määrä ja ne ovat varattavissa täältä. Suosittelemme lämpimästi.

Mukavia talvikiikkuja toivotellen,
OKS-91 ry:n hallitus