Sääntömääräinen OKS-91 Ry:n kevätkokous ke 3.6.2020 klo 18:00

Tervetuloa Oulun kiipeilyseura 91 Ry:n sääntömääräiseen kevät- eli vuosikokoukseen keskiviikkona 3.6.2020 kello 18:00 alkaen.

COVID-19-tilanteen vuoksi kevätkokous järjestetään ensisijaisesti etäyhteyksin (eduskunnan väliaikaislain mahdollistamana, viite: https://www.olympiakomitea.fi/2020/03/17/seuratoiminta-ja-koronavirus/) . Kokoukseen on mahdollista tulla myös fyysisesti paikalle Oulun kiipeilykeskuksen (Paakakatu 7) saunatiloihin. Toivomme kuitenkin kaikkien osallistuvan kokoukseen etäyhteyksien avulla. Tällä kertaa kokouksen yhteydessä ei järjestetä oheisohjelmaa tai tarjoilua. Kokoukseen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, ja valtakirjoja emme ota vastaan.

Kokouksen esityslista:

1. Kokouksen avaus
  2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus
  3. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja pöytäkirjan tarkastajien valinta
  4. Esityslistan hyväksyminen
  5. Toimintakertomus ja tilinpäätös sekä toiminnantarkastajan lausunto vuodelta 2019
  6. Tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen edelliselle hallitukselle
  7. Muut esille tulevat asiat
  8. Kokouksen päättäminen.

Linkki etäyhteyksiin: http://meet.google.com/xrg-zmxh-ajs

Muutama huomio etäosallistumiseen liittyen:

1. Tarvitset Google-tilin liittyäksesi etäkokoukseen. Jos sinulla ei ole sellaista, voit luoda sen etukäteen kokousta varten. Liitythän kokoukseen oikealla nimelläsi jotta pystymme luomaan ja tarkistamaan osallistujalistan ja käsittelemään mahdolliset äänestystilanteet oikein.
  2. Toivomme että käyt testaamassa etäyhteyden (ääni, kuva) etukäteen kokouslinkin kautta, jotta itse kokous saataisiin vedettyä läpi jouhevasti. Voit tehdä sen koska vaan. Lisäksi käynnistämme etäyhteydet jo kello 17.30, ja varaamme 30 minuuttia aikaa mahdollisten ongelmatilanteiden selvittämiseen. Liityttehän kokoukseen ajoissa.
  3. Kokoukseen voi liittyä videokuvan ja äänen, tai pelkän äänen kanssa. Pidäthän mikrofonisi mykistyksellä aina silloin kun et puhu. Kokouksen puheenjohtaja jakaa puheenvuoroja yksitellen, ja pidämme huolen että kaikki saavat puheenvuoronsa.

Mikäli sinulla on kysymyksiä, voit lähettää ne osoitteeseen hallitus ät oulunkiipeilyseura.fi. Lähetämme lähempänä kokousta vielä uuden muistutuksen etäyhteyteen liittyvistä asioista ja kokouskäytännöistä, sekä kokousmateriaalin tutustuttavaksi etukäteen.

Ystävällisin terveisin,
OKS-91 ry:n hallitus