Seuran vuorot

Hei! Seuran kiipeilyvuorot pyörähtävät taas käyntiin koronarajoitusten päivityttyä. Seuran tiistaisin klo. 18.45-20.45 järjestämät vuorot voivat siis jatkua normaalisti, mutta vuoroilla suositellaan edelleen noudattamaan turvavälejä ja maskisuositusta sekä hyvää käsihygieniaa. Jäätornista ovat myös jäät jo sulaneet joten draikkailukausi voi alkaa. Jäsenille torni on  ilmaiseksi käytössä joka sunnuntai koko päivän ajan. Muille kuin jäsenille vuoron hinta on 15e. Mikäli tarvitset vuokravälineitä tornille, kuten kenkiä, hakkuja tai kypärän laita sähköpostia osoitteeseen varusteet@oulunkiipeilyseura.fi. Laitathan tarvittavista varusteista viestiä ajoissa mieluiten muutamaa päivää ennen vuoroa, jotta varusteiden noudosta voidaan sopia ajoissa.