Syystiedote 2015

Mukavaa alkanutta syksyä, kiipeilijät! Tässäpä muutama ajankohtainen asia:

OKK:n vuoro on 1.9. alkaen taas talviaikataulussa, eli vuoro on joka tiistai kello 20:00-22:00. Vuoro on tuttuun tapaan vain jäsenille ja sen hinta on 2€/kerta. Lisäksi Puokkarin vuoroa saatiin hieman aikaistettua, se on nyt torstaisin kello 18:30-21:00, ja sehän on kaikille avoin (jäsenille ilmainen, muille 5€/kiipeilykerta). Puokkarin vuorot alkavat jo tulevana torstaina (3.9.).

OKK:lla on syksylläkin OKS:n ohjaaja pari tuntia viikossa paikalla, nyt päivä on keskiviikko ja kellonaika 18:00-20:00. Ohjaaja on kaikkien OKK:n asiakkaiden käytettävissä, ja ohjaajaa voit pyytää esimerkiksi varmistamaan tai muuten vain auttamaan. Ohjaajan tunnistaa punaisesta OKS-91:n ohjaajapaidasta!

Jäsenmaksuista, 1.9. alkaen on mahdollista maksaa jäsenmaksu pelkästään syyskaudelle (1.9.-31.12.2015), syysjäsenyyden hinta on 51€ ja maksutiedot löytyvät täältä. Myös syysjäsenyys sisältää kaikki edut, tärkeimpänä varmasti kiipeilyvakuutus, OKK-edut ja erinäiset alennukset!

Eipä muuta, ottakaahan kaikki irti jäljellä olevasta ulkokaudesta!

-hallitus-