Tiedote vuodelle 2014

Hei Oulun Kiipeilyseura -91 ry:n jäsenet!

Tässäpä hieman ajankohtaista asiaa.

Vuosi 2013 oli erityisen mielenkiintoinen, ja sen suurin yksittäinen tapahtuma oli varmasti Oulun Kiipeilykeskuksen aukeaminen. OKS-91:kin on ollut mukana OKK:n toimintaa käynnistelemässä, ja lisäksi tulemme jatkossakin tarjoamaan oululaisille kiipeilijöille vaihtoehtoisia kiipeilypaikkoja sekä tuttuja jäsenetuja!

KIIPEILYVUOROT 2014:

• Puolivälinkangas – tiistai klo 19-22 ja perjantai klo 18-21 (kaikille avoimet vuorot)
  • Virpiniemi – keskiviikko klo 19-21 (vain jäsenille)
  • Oulun kiipeilykeskus – tiistai klo 20-22 (vain jäsenille)
  • Toppilan kiipeilyvuoroja ei vuonna 2014 enää järjestetä.

Toiminta pyörähtää Puokkarin osalta käyntiin tiistaina 7.1., Virpiniemessä keskiviikkona 8.1. ja OKK:ssa tiistaina 7.1.
Puokkarilla järjestetään lisäksi otetalkoot 21.-23.2., ja Virpiniemessä 31.1.-2.2.

JÄSENYYS 2014:
OKS-91:n vuoden 2014 jäsenmaksun voi nyt maksaa. Hintaan (71€) tuli viime vuoteen verrattuna 6 euron korotus, joka on sama summa kuin SKIL:n ryhmävakuutuksen maksun korotus. Tässä muutama syy maksaa OKSin jäsenmaksu myös ensivuodelle:

• OKK:n vuosijäsenmaksusta saa OKS-91:n jäsenmaksun suuruisen alennuksen,
  • kiipeilyvuorojen ja OKK-etujen lisäksi entiseen tapaan jäsen saa SKIL:n kiipeilyvakuutuksen,
  • kolme kertaa vuodessa ilmestyvä Kiipeily-lehti,
  • alennuksia seuran kurssimaksuista,
  • mahdollisuus osallistua seuran sponsoroimille kiipeilyreissuille,
  • mahdollisuus vuokrata seuran kiipeilyvälineitä ja -kirjallisuutta,
  • seuran jäsenille järjestämät kerhoillat, pikkujoulut sekä muut tapahtumat.

Vanhojenkin jäsenten täytyy hoitaa vuoden 2014 jäsenmaksu itse, eli siitä ei lähetetä erikseen laskua. Lisäinfoa jäsenyydestä sekä jäsenmaksuohjeet löydät täältä: http://oulunkiipeilys.wpengine.com/?page_id=14 ja täältä: http://oulunkiipeilys.wpengine.com/?page_id=131. OKS-91:n jäseneksi liittyäksesi muista myös lähettää jäsenhakemus (http://oulunkiipeilys.wpengine.com/?page_id=204).

KURSSIT:
Seinäkiipeilyn alkeiskursseja pyritään järjestämään seuraavina päivinä: 19.1.2014, 16.2.2014, 30.3.2014 ja 4.5.2014. Perus- eli liidikurssille on varattu seuraavat ajankohdat: 15.2.2014, 29.3.2014 sekä 3.5.2014.
Lisäksi jääkiipeilyn perus- ja jatkokurssit järjestetään mikäli niille on halukkaita tulijoita. Kannattaakin siis käydä ilmoittamassa kiinnostus kyseisten kurssien tiedotuslistalle www-sivujen Kurssit-osion kautta.
Jos haluat tulla mukaan OKSin kauniiseen ja komiaan ohjaajaporukkaan, olethan rohkeasti yhteydessä hallitukseen. Etsimme koko ajan uusia koulutettavia köysitoiminnan ohjaajia, joiden koulutusta ja kiipeilyharrastusta seura tukee monin tavoin.

REISSUT:
Talvella on tarkoitus järjestää ainakin kevään jääkiipeilyreissu maalis-huhtikuun aikoihin. Kesällä tiedossa on perinteiseen tyyliin useampia sportti-, trädi- ja boulderointireissuja lähemmäs ja kauemmas!

JUNNUTOIMINTA:
Uusi junnuryhmä aloittaa tammikuussa kahdella tutustumiskerralla. Tutustumisvuorot ovat 19.1. ja 26.1. klo 17-19 Puokkarin sisäseinällä. Vanhat ryhmät jatkavat myös toimintaa hieman muuttuneina. Lisätietoja toiminnasta tutustumisvuoroilla. Junnuryhmäläisten valmennusmaksu on 80 euroa per vuosi sisältäen seuran jäsenyyden tuomat edut (mm. vakuutus).

Toivotamme kaikille hyvää kiipeilyvuotta 2014!