Tilaustapahtumat

Haluatko järjestää polttarisankarille liikunnallisen hetken seinäkiipeilyn parissa? Tai haluatko kenties valmentautua seikkailukisojen laskeutumisosuuksia varten tai tutustuttaa yrityksesi työntekijöitä tai asiakkaita kiipeilyn saloihin?
Oulun Kiipeilyseura tarjoaa mahdollisuuden tutustua turvallisesti pätevien ohjaajien opastuksella erilaisiin kiipeilyn muotoihin. Järjestämme tilauksesta myös kiipeilykursseja.

Email: tapahtumat@oulunkiipeilyseura.fi

Hinnat ryhmille (alkaen)

Tapahtuma Paikka Hinta
Laskeutuminen 1 Intiön vesitorni 160 €
Laskeutuminen 2 Tietomaa 300 €
Laskeutuminen 3 Virpiniemi 160 €
Jääkiipeily 1 Jääkiipeilytorni 250 €
Seinäkiipeily 1 Virpiniemi 210 €
Seinäkiipeily 2 Puolivälinkangas 100 €

Oheiset hinnat sisältävät kaiken kiipeilyyn tarvittavan välineistön, ohjauksen ja vakuutukset. Hinnat on laskettu 1-12 hengen seurueille, paitsi jääkiipeily 1-6 hengen seurueille. Tiedustele hintoja isommille ryhmille ja kursseille!

Seinäkiipeily

Seura järjestää seinäkiipeilyä Puolivälinkankaan nuorisotalolla (Mielikintie 7, Oulu) sekä Virpiniemen liikuntaopiston (Hiihtomajantie 27, Kello) kiipeilyseinällä. Sisäseinäkiipeilyyn tarvitset vain kevyen sisäliikuntavarustuksen (verkkarit + t-paidan tai vastaavan varustuksen). Jos urheilet farkuissa, niin emme estä sinua tulemasta farkkuihin pukeutuneena. :-).

Aikaa esim. 10 hengen ryhmälle kannattaa varata noin 1 ½ tuntia. Tässä ajassa kovempikin porukka saa yleensä jäsenensä puuduksiin ja on valmis siirtymään kevyempiin aktiviteetteihin. Aikaa ei ole kuitenkaan erityisesti rajattu, joten puhdin riittäessä voi mennä parikin tuntia.

puokkarinseinävirppari3

Laskeutuminen + muu köysitoiminta

Seura järjestää mahdollisuuksien puitteissa laskeutumisia erilaisista rakennelmista sekä muita köyttä ja kiipeilyvälineitä vaativia tapahtumia, esim. korikiipeilyä. Yleisimät laskeutumispaikat ovat Oulun keskustassa sijaitsevat Intiön vesitorni ja Tietomaan torni, sekä Virpiniemen liikuntaopiston mäkihyppyritorni. Paikat ja muut laskeutumiseen liittyvät asiat sovitaan erikseen.

virppari_158virppari_laskeutuminenWP_20131003_16_34_24_Pro

Oulun kiipeilyseuran ohjaajat

Kaikki Oulun Kiipeilyseuran ohjaajat ovat aktiivisia kiipeilijöitä, jotka ovat käyneet erityisesti ryhmien ohjaamiseen ja kouluttamiseen tarvittavia kursseja (köysitoiminnanohjaaja (KTO), kiipeilyohjaaja (KO) tai kalliokiipeilykouluttaja (KKK)).

Tilaukset ja tiedustelut

Yhteyshenkilö: Jussi Karhunen, OKS-91 tapahtumavastaava